2013-07-28



Rántott fogas filé . . .

petrezselymes burgonyával és grillezett cukkinivel





Kedvenc édesvízi halam a Süllő! Párom rendületlenül horgászik rá a Dunán, több kevesebb sikerrel...hááát ma volt kapás :)))

Nem recept, csak egyszerű ötlet egy finom könnyed ebédhez!



Hozzávalók . . .
 4 személyre



- 1 nagyobb süllő 
(tisztítva -filézve 1,5 kg-os példány volt)

- panírhoz - finomliszt - tojás - zsemlemorzsa
 só,bors,barbecue fűszerkeverék

 
-körethez...

 1 közepes zsenge cukkini
olívaolaj
barbecue fűszerkeverék

                 2 db burgonya személyenként
1 kis csokor petrezselyem
                só,bors






Elkészítése . . .


A fogast párom megtisztította én pedig kifiléztem, szeleteltem, sóztam borsoztam és egy kicsit hűtőben pihentettem.Majd a klasszikus liszt-tojás-zsemlemorzsa formációval bepaníroztam . Amíg halacska pihent elkészítettem a köretet. Szeretjük az egyszerű hagyományos ízeket, így maradtunk a vajas petrezselymes burgonyánál. Cukkinit felkarikáztam olívaolajjal locsoltam és barbecue fűszerkeverékkel megszórtam, forró serpenyőben aranybarnára sütöttem.



Tipp . . .



Frissen szelt citrom a ropogós bundájú halra csorgatva, mindezt egy könnyed krémes tartár mártásba "tunkolni", hm... mennyei eledel:)

Kötényeket felkötni! 









Nincsenek megjegyzések: