2013-08-15




 Csirkemell sonka . . .
Fokhagyma - pirospaprika köntösben











Mézes finomságok  blogján láttam meg ezt a remek és egyben végtelenül 

egyszerű receptet. Az ötlettel elhagyhatom  egyik kedvenc felvágottam 
vásárlását ... így házilag elkészítve, tartósítószer mentesen nyugodtan
 falatozhatják csemetéim is!



Hozzávalók . . .

4 db bőr nélküli csirkemell
zsír a sütéshez(kacsazsír, libazsír)
só, bors
 édes őrölt paprika
 5-6 gerezd  zúzott fokhagyma
1-2 ág rozmaring
4-5 levél friss bazsalikom levél



Elkészítés . . .

A csirkét sózom, borsozom és  szárnyas(kacsa, liba) zsírjában elősütöm.
A kisült zsírral meglocsolva, fűszernövényekkel meghintve,
 200 fokon 20-25  perc alatt puhára sütöm. A kész husi minden oldalát
 megkenem frissen zúzott fokhagymával és piros paprikával szórom,
 mintegy köntösbe öltöztetem :)










Tipp . . .

Köretként én párolt rizzsel kínáltam. Hidegen, szendvics készítéshez is kiváló!
Friss salátával diétázók is bátran fogyaszthatják! 



































Nincsenek megjegyzések: