2013-10-11







Parmezános Brokkoli fasírt . . . 






Gyönyörű szép nagy, zsenge brokkolit kaptam az egyik áruházláncban. Fasírtot  álmodta meg ebédre, aminek sikere megosztó volt, főleg a gyerekeknél ... nekünk nagyobbaknak bejött ;)


Hozzávalók . . . 8 db-hoz

50 dkg brokkoli (citromos vízben puhára párolva)
3 közepes tojás
10 dkg reszelt sajt
2 ek reszelt parmezán
zsemlemorzsa
1 szál zöld hagyma
só, őrölt bors
1 gerezd fokhagyma préselve






Elkészítés . . .


Bő citromos forró vízben a brokkolit puhára párolom, majd lecsepegtetem a felesleges víztől és késsel apróra darabolom. Sütőt előmelegítem 200 fokra.és egy tepsit sütőpapírral bélelek.
A darabolt brokkolihoz ütöm a tojásokat, fűszerezem és sajttal dúsítom. Annyi zsemlemorzsát adunk a masszához, hogy az jól formálható legyen (de ne kemény!) 






Egy 8 cm-es pogácsaszaggató formát használta a fasírtok alakításához. Tetejüket reszelt parmezánnal hintettem és aszalt paradicsommal díszítettem. Forró sütőbe tolva 12-15 perc alatt ropogósra sültek., majd azon melegében burgonya pürével tálaltam. Nagyon kiadós és laktató zöldséges étel :)
Jó étvágyat!



















Nincsenek megjegyzések: