2014-04-20





A "hét bloggere"...




Megtisztelő és nagyon kedves felkérést, 
azaz megkeresést kaptam Receptneked blog és közösségi oldal virtuális konyhájától, ahol is hetente bemutatnak egy-egy bloggert, aki aktívan részt vesz az oldal recept gyűjteményének bővítésében. Anditól az Aranytepsi blog házi asszonyától kaptam meg a stafétát...amit sok szeretettel tovább is fogok adni 
Vass Lászlóné Editkének.Keressétek és szeressétek ezt a sok-sok finomságot rejtő receptes oldalt :D




Mutatkozz be pár szóban!

Varga Anikó vagyok, egy vidéken élő, három gyermekes családanya és boldog társ :D Családi házban, a Kis-Duna közvetlen közelében élünk, csodás kiránduló helyekkel tarkított nyugalmas helyen.
Huszon éve az egészségügyben dolgozom, jelenleg 3 éves kislányommal töltöm itthon utolsó szuper anyasági időmet.

Mióta írsz blogot és mi volt a motivációd ami miatt elkezdted?

Közel egy éve kezdtem aktívabban a blog írásba, családom kedves biztatására és saját örömömre :D Azt hittem így el fogom tüntetni a számtalan cetlire jegyzetelt kis ötletemet…hááát….nagyot tévedtem :D Ötletelésből kifogyhatatlan vagyok!

Van valami története az Olajbogyó névnek?

Nagy kedvenc az OLAJBOGYÓ! Legyen az bármilyen színű és típusú, töltött vagy natúr, zöld vagy fekete. (valahogy úgy vagyok vele,mint Gombóc Artúr a csokival Azon kívül a mediterrán ízvilág és saláták nagy rajongója is vagyok, nincs különösebb sztorija a névválasztásnak :D

Kitől és mikor tanultál meg főzni? Hány személyre főzöl és kik ők?

Kezdetben anyukám segített az alapvető technikák elsajátításában, majd aztán hamar jöttek a “különc” ötletelések és kísérletezések, amit azóta is töretlen lelkesedéssel űzök! Öten vagyunk a családban, 3 pasi meg ketten csajok. Az ő pocakjuk “megtöltése” a kedvenc elfoglaltságom.
Igyekszem változatos és új ízvilágokat becsempészni a mindennapokba, lehetőleg sok zöldség és gyümölcs bevonásával. Süti sütés nélkül, pedig nem telik el, maximum csak 2 nap :D

Mi volt a legnagyobb siker, amit elértél az életedben és mi az, amit el szeretnél érni?

Legnagyobb siker? A családom, a három gyönyörű gyermekem és a csodás férjem :D ” Blogger berkekben” még csak most kezdek el kibontakozni, már több újságban jelent meg fotóval illusztrál receptem, aminek remélem lesz még folytatása.
Különleges termékeket gyártó cégektől kaptam lehetőséget, termékeikből való ételek készítésére és azok publikálására. Jelenleg egy sikeres cukrász vizsgát mondhatok magaménak, ami nagy boldogság,
ami még rendkívül sok gyakorlást, tapasztalat szerzést , alázatot követel a szakma iránt-ami remélhetőleg a jövőt megalapozza.

Sütés, vagy főzés?

Mindkettő! Egyszerűen kikapcsol, felvidít! Örömmel tölt el az üres tányérok mosogatása, és természetesen az elismerő mosolyok begyűjtése is.

Melyik a kedvenc ételed?

Nincs kedvencem! Minden szezonnak megvannak a maga kívánatos és inspiráló növényei-gyümölcsei, ami nagyon inspirálón tud hatni rám :D Igazából sosem tudok egyforma ételt készíteni, folyton változtatás kényszerem van!
Megtanultam, hogy azon nyomban lejegyezzem mit és hogy készítettem, esetleg valaki kedvet kap hozzá :D Egyre több pozitív visszajelzést kapok a blogot látogatóktól, ami nagy öröm és megtiszteltetés számomra!!!

Melyik az az 5 általad írt blogpost, amit szívesen megosztanál a receptneked.hu olvasóival?

A hét bloggere cím minden héten másra vándorol! Mindig az aktuális blogger nevezi meg az utódját. Te kit választasz? A választásod indokold is meg!

Vass Lászlónénak, a Konyhamánia Edit módra házi asszonyának szeretném átadni a stafétát. Változatos és finom receptekkel kápráztatja el a sütni-főzni tudók és tanulókat egyaránt :D
Köszönöm a megtisztelő lehetőséget Andinak és a receptes oldal stábjának!

Üdv Varga Ani






Nincsenek megjegyzések: